fredag 16 mars 2012

Like back in the days!







Gjorde en rejäl emme-klassiker och köpte hem ett lass med godis. Back in the days då jag ännu inte bodde i Vasa och en trip till "storstaden" var något spännande, gick jag alltid via "irtokarkki" (makuuni) som jag trodde det hette. Bergöboden är ju inte direkt känd för sitt stora och färska lösgodissortiment så var ju tvungen att passa på liksom. Nåja, får skylla på att jag ska överleva en 4timmars bilfärd imorgon. Om ni ignorerar mitt soffpotatishår så ser ni också min duff öl. Så sådärja, nu har ni lite bilder! Ganske inte så charmiga och färgglada men vad tusan här bjuder vi på oss själva lite!


Antar att det är lite fel sammanhang att nämna om träningens framgång, men det går banne mig bra! Skulle jag ha portförbjud till makuuni skulle det gå även bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar