tisdag 15 februari 2011

Ägnar dagen åt att agera piplisa.

Mitt liv just nu går ut på att jobba, träna, äta o sova. Och om jag är riktigt duktig så får jag någon rad skriven till kandin, och inte nog med det så vaknar jag mitt på natten med en grym ångest över att jag inte får något gjort. Är trött, så trött.. ha börja göra det misstaget att ta en powernap direkt jag kommer hem, men vaknar först 3 timmar senare. Förstår inte hur jag kan vara så trött, jag vill ha ett socialt liv och umgås med mina underbara vänner som jag verkligen har saknat så himla mycket på sistone, men just nu orkar jag inte. Försöker dricka mycket vatten på jobbet, men med tanke på att jag de senaste dagarna har ropat åt skolungar 5-6timmar, så är det för lite.

Men bara 1½vecka kvar så blir det iaf nån ledig dag i veckan som jag kan ägna mig åt det jag vill.
Äh, måste försöka få någon rad till skriven innan jag slummrar till igen..
Kanske man borde testa koffeintabletter?

2 kommentarer:

  1. Vet du, jag gör precis likadant: Somnar flera timmar efter jobb och sen är jag vaken till 2-3 tiden på natten vilket gör att man får en för kort nattsömn.. Förstår inte riktigt.. Stress I guess. Vi får stöda varandra i det här? Prata ofta, vara varandras bollplank. Tror vi kan behöva det båda två. Kram på dig vännen min!

    SvaraRadera
  2. Oj Pia, de sku vara jättebra!
    Vi börjar med kanditräff imårn kl.9 då? :)
    Ta nu hand om dig du med, bara vi pushar varann lite så ska no dehär gå bra ska du se :)
    Kram!

    SvaraRadera