onsdag 25 november 2009

Here we go again.

Tänkte ge bloggen ännu ett försök, tredje gången gillt brukar man väl säga.
Tänker däremot inte räkna upp allt vad som sker runt omkring mig, utan det kommer väl med babysteps.
Har iallafall blivit uppslukad av vädret och dragits in i den årliga höstdeprissionen, men nu får det vara nog med det! Här ska det vara julstämmning och bättre humör skall fixas genom rutiner och hälsosammare liv. Jag skall skaffa mig sundare vanor, ordning och reda, koll på ekonomin och i samma veva, försöka finna min skolmotivation. Denna önskelista har jag haft framför mig ett x-antal gånger, men skall ta mig i kragen och ge järnet! So here we go again!


Dagens fundering är varför fruktmusli, som skall innehålla ananas,banan och papaya, innehåller nästan bara banan? Jag är trött på torkade bananbitar, var e min ananas?!

2 kommentarer:

  1. som sagt, Musli konsumenterna lider säkert också utav laman och måste spara in på användningen av mera "exotiska" frukter;)

    SvaraRadera
  2. jaa-adå de måst no vara nå sånt, nästan så att ifall jag sku ha pengar så sku ja kuna sponsorera dem så att myslin blir som den ska vara! :)

    SvaraRadera