söndag 20 maj 2012

Prioriteringar

Försöker orka in till det sista angående skolarbeten, på torsdag får jag (förhoppningsvis) kruxa av två tenter och då återstår endast en uppsats utan deadline. Så, därför (och motivationsbrist) ekar det här. Som tur har jag inte gått och blivit lat iaf, skulle dra håret av mig om jag inte får röra på mig mellan allt läsande. Så med det sagt kan jag nu också stolt kruxa av 5kilon på 1månad. Knepet är enkelt, regelbundna mattider, ordentligt med morgonmål (fuck dieter) och vardagsmotion varvat med styrketräning 3ggr i veckan - och min kropp har aldrig mått bättre!

Nu blir det dagens sista kaffekopp och lite mer läsning för att sen avsluta kvällen med lite benträning hemma (Jo, kanske för lat för att gå till gymme, det är ju faktiskt "kallt")


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar