torsdag 4 mars 2010

Money money money..

Läste artikeln om att man skulle höja skol årsavgiften till 1000 euro, oh myyy...
Motiveringen var att folk skulle studera effektivare och bli snabbare färdig, visst, men jag hör nog till den gruppen som inte kommer ha råd att studera överhuvudtaget. Varifrån tror dom att man ska få pengarna ifrån? Jag som redan lider av den ynka avgiften som man har nu. Damn, önskar att min mamma skulle ha gjort som dom gör i USA och ha haft en sparfond för mina studier..

Har förätit mig på gröt med äppelsylt. Borde leta mig hem och städa, men jag fasar för dendär gurkan jag har haft i kylskåpet äckligt länge, så därför går jag inte dit idag, fiffiga undanflykter? Javisst! Nej nu skall det drickas kaffe i hopp om att man skulle få energi att dra sig till stan, det blir gym, köpa present till Eli för att sedan spendera resten av dagen på bibban.

Kommer snart också upp ett inlägg om gårdagens incident, men kamerasladden är i lägenheten jag fasar för och bildbevis behövs verkligen! (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar